Visoms prekėms yra suteikiama 12 arba 24 mėn. garantija. Garantija galioja tik tada kai nėra vartotojo kaltės dėl produkto gedimo. Jei norite registruoti įrenginį garantiniam aptarnavimui, tai galite padaryti ČIA
Nekokybiškos prekės grąžinimas
Remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis". Ūkio ministro įsakymu Nr. 217. Jei manote, kad prekė yra nekokybiška, turi defektų tuo metu pristatykite prekę į pirkimo dokumente jums nurodytą servisą. Jeigu autorizuotam servisui patvirtinus, jog prekę yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatytos pirkėjo netinkamos vartojimo sąlygos kaip: pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa prekės serijinis numeris ir pan., mes įsipareigojame pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę jūsų sumokėtus pinigus.
Kokybiškos prekės grąžinimas
Kokybišką prekę, fiziniai asmenys, gali grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei:
Prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje.
Prekės įpakavimo išvaizda nėra pakitusi (nenuplėštos apsauginės plėvelės, nepažeistos etiketės, ir kt.)
Prekė nebuvo naudota ir (arba) sugadinta.
Prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.
Turite prekės įsigijimo dokumentą.
Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos šalių susitarimu, jei tai yra kompiuterinės programos, arba prekės, kurios buvo gaminamos pagal pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos. Kokybiškų prekių grąžinimo garantija galioja tik kompiuteriams, kurie yra nurodyti su trumpesniu nei 10 d. d. pristatymo laiku ir kurių kaina yra mažesnė nei 2000 EUR.
Norint grąžinti prekę, užpildykite prekių grąžinimo formą, pateiktą žemiau, bei atsiųskite ją mums el. Paštu [email protected] . Gavę prekių grąžinimo formą, Jums patogiu laiku iškviesime kurjerį. Gavę prekę ir patvirtinę, kad prekė atitinka visas grąžinimo sąlygas, per vieną darbo dieną nuo prekės atsiradimo sandėlyje pakeisime prekę kita preke arba grąžinsime sumokėtus pinigus.